Strážníci na místě zjistili, že slovní incident začal ve chvíli, kdy jednatřicetiletému zákazníkovi personál odmítl prodat alkohol. Odůvodnil to tím, že nesmí nalévat alkoholické nápoje invalidům na vozíčku.
"Šestadvacetiletý číšník však strážníkům nedokázal vysvětlit, kde k takovému závěru přišel. Neustále opakoval, že tuto informaci zaslechl od neznámého muže. Měl tím pádem tedy obavu, že by z toho mohl mít určité problémy," uvedla mluvčí strážníků Denisa Kapitančiková.
Hlídka dotyčnému vysvětlila, že invalidé mají stejná občanská práva jako ostatní. "A pokud není oznamovatel v podnapilém stavu, měla by mu obsluha vyjít vstříc," dodala Kapitančiková.
Poté číšník konečně zákazníkovi vyhověl. Připustil dokonce, že případnou "dobrou" radu o nenalévaní alkoholu fyzicky handicapovaným lidem patrně špatně pochopil.