Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Raději u řeky, nebo pod Petrovem? Nový web informuje o odsunu nádraží

Brňané mají od pátku přístup k aktuálním informacím, které se týkají procesu přesunu nádraží. Město spustilo nový web, kde se lidé dočtou podrobnosti ke všem třem zamýšleným variantám a udělají si obrázek, které z řešení je nejvhodnější. Konečné slovo bude mít ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I95v21o 38P10r23o55c98h27á89z62k49a 4381742124982

Tak snad se podaří po 100 letech od prvních plánů to nádraží postavit. První plány na odsunutou polohu jsou od roku 1929

0/0
7.9.2015 23:26

R47o61m57a18n 56J79e40s29c95h93k38e 9958655327935

Všimněte si primátora Vokřála. Ten nemá žádný názor. Ani hejtman Hašek nedělá nic.

0/0
5.9.2015 8:06

L82u15d80ě19k 48M11u57s51e43l60í82k 6683849302158

Stejně je to politická stavba,obyčejným lidem to může být úplně jedno.

0/−2
5.9.2015 7:35
Foto

L15i89b57o26r 11V29y24k91o25u65p91i41l 9166845599437

Ty stránky jsou na prd. Nádraží ponechané na svém místě, což je poloha, na níž se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti, je označena jako "nulová varianta", tedy "když nechcete přesun, tak si nas...". To je pak těžká volba - volovina, větší volovina nebo nic.

+3/−3
4.9.2015 22:31

P94a95v78e44l 56M65o62r96a24v95e27c 3962359862948

Co vám vlastně vadí? Ten název? Nebo i něco jiného?

Nejsem sice odborník, ale pokud se nepletu tak nádraží ve stávající poloze má několik nevýhod (směr Vlárská trať, směr Přerov, VRT,..). Tak nevím, jak může být polohou, nad níž "se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti,"

Btw. kdo je to ta "rozumná část společnosti"? Ti co souhlasí s tím co zastáváte vy? Tak to definujete?;-)

+6/−3
4.9.2015 22:54

M19i24l89a13n 80K79o64i12š 4787902881250

Současné nádraží je ostudou Brna. A tyhle žabomyší války všech zájmových skupin nikam nevedou, to je vidět celé roky.

Hlavní slovo by měli mít odborníci na dopravu, ale ani to tady nejde udělat, protože přeci podplatit lze každého. Takže asi referendum bude jediné možné řešení.

0/0
4.9.2015 16:53

V26á17c94l71a91v 10P64o85l88á49š72e48k 9526920431297

Ti Vaši "odborníci" nejspíš vlakem vůbec nejezdí, takže to budou posuzovat ze zcela jiných hledisek než cestující. - A to referendum je taky sporné: Já jako Brňák jezdím vlakem tak jednou za rok, zatímco mnozí obyvatelé okolních obcí jezdí vlakem do Brna a z Brna třeba každodenně. Přesto já budu mít právo v referendu hlasovat a oni ne, ačkoliv se jich to týká stokrát více než mne.

+8/−1
4.9.2015 21:02

M14i30l55a77n 50K12o14i78š 4787922271870

V tom případě se ptám - kdo má tedy rozhodnout? Když jste vyloučil obě strany...

0/0
4.9.2015 21:16

R54a41d48e55k 11H51o14d26a42ň 9486967541453

On je přece nevyloučil, požadavek že smí hlasovat jen obyvatelé města Brna má město.

+3/0
5.9.2015 0:26

D74u47š20a47n 60V80í78t88e85k 8685682487656

Aby se vyjadřovali, natož rozhodovali občané je nesmysl. Rozhodnout mají odborníci. Jestliže ale spolu již leta soupeří jedna betonová loby s druhou, pak doprčic udělejte fakt referendum mezi laiky. Ať už se něco konečně dělá a ne furt jen kecá. Co bychom si nalhávali, ať to bude varianta A nebo B, nakonec se vžije. Hlavně aby už něco bylo!!!!

+5/0
4.9.2015 16:03
Foto

M92a67r22t31i70n 68L11ö93w 8414985957902

http://brno.idnes.cz/nadrazi-brno-odsunuti-06j-/brno-zpravy.aspx?c=A150415_223043_brno-zpravy_aba

0/0
4.9.2015 16:15

D90u24š65a89n 50V16í74t20e12k 8135912667286

Samozřejmě. 

Názor odborníků se shoduje s 95% laiků. 

Jenže je zde již 20 let taková maličkost:

http://www.osbrneni.cz/jizni-centrum/komu-patri-jizni-centrum

a fšeci odborníci se můžou jít vycpat.

A je vymalováno.

+2/0
4.9.2015 16:31

J96a23n 37K12o85ř71á10n 7887188828916

Ono už ale je. Sice špinavé, posprejované, kdyby mě tam něco spadlo na zem tak bych to asi už nechal ležet,.... to bude ale to nové taky

+2/0
4.9.2015 16:32

P94a70v78e95l 59M13o74r50a29v55e45c 3242889482788

Vaše první věta je v přímé negaci s důsledkem ve třetí větě.

Tak co tedy vlastně chcete?

0/0
4.9.2015 22:56

D92u58š45a62n 11V11í93t33e57k 8415982187696

To je přece nad slunce jasnější. Tu negaci s důsledkem. Aby už konečně něco bylo., Jak píši v další větě - ať tak nebo tak, zvykneme (smíříme) se nakonec s jakýmkoliv řešením.

0/0
5.9.2015 2:54

P97a16v81e17l 32M70o28r70a20v25e16c 3372619712218

A proč si jako zvykat s hodně špatným řešením?

0/0
6.9.2015 18:19

D81u82š33a87n 32V92í22t64e36k 8175812967706

Stovky, tisíce věcí byly v době vzniku spontánně hodnoceny odmítavě a dnes jsou přijímány v poklidu, akceptovány.

0/0
6.9.2015 18:54

R23o47m96a51n 43J76e43s46c47h23k52e 9698775677775

V roce 1928 byla soutěž a 14 projektů. 7 bylo hodnoceno, jeden dostal zvláštní cenu. Žádný nebyl ideální na 100 %

Jezdím vlakem denně do práce a nemůžu se referenda zůčastnit. Můj brácha, co jezdí všude autem byl velmi aktivní za nádraží v centru.

  Nádraží ve stávající poloze není dobré. Já osobně jsem pro variantu posunout

od 5.nástupiště k řece. Rozdíl 5 minut chůze.

   Problém je, že politici mají pozemky u Zvonařky, tak prosazují tuto variantu.

Hlavně odporník Kotzian z ODS. Na Uhelné je hodně místa na parkoviště

a na druhé straně jezdí tramvaj č. 8.

Varianta nádraží v oblouku u pošty není dobrá. Odbavení dlouhého vlaku v oblouku není jednoduché.

+1/0
5.9.2015 8:03

P52a18v10e38l 88O21d50r33a52z75i24l 6564439797740

Se podívejte do Stockholmu, jak jim to tam v oblouku šlape.

0/0
6.9.2015 20:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.