Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Raději u řeky, nebo pod Petrovem? Nový web informuje o odsunu nádraží

Brňané mají od pátku přístup k aktuálním informacím, které se týkají procesu přesunu nádraží. Město spustilo nový web, kde se lidé dočtou podrobnosti ke všem třem zamýšleným variantám a udělají si obrázek, které z řešení je nejvhodnější. Konečné slovo bude mít ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I51v61o 98P55r54o92c35h24á15z31k48a 4301582184982

Tak snad se podaří po 100 letech od prvních plánů to nádraží postavit. První plány na odsunutou polohu jsou od roku 1929

0/0
7.9.2015 23:26

R27o77m33a13n 47J70e39s80c68h61k97e 9668895877925

Všimněte si primátora Vokřála. Ten nemá žádný názor. Ani hejtman Hašek nedělá nic.

0/0
5.9.2015 8:06

L82u17d77ě51k 35M92u61s13e27l30í17k 3976129

Stejně je to politická stavba,obyčejným lidem to může být úplně jedno.

0/−2
5.9.2015 7:35
Foto

L68i35b55o56r 19V11y83k80o84u32p73i84l 9476245379267

Ty stránky jsou na prd. Nádraží ponechané na svém místě, což je poloha, na níž se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti, je označena jako "nulová varianta", tedy "když nechcete přesun, tak si nas...". To je pak těžká volba - volovina, větší volovina nebo nic.

+3/−3
4.9.2015 22:31

P73a33v72e26l 48M40o59r37a75v10e31c 3742529402508

Co vám vlastně vadí? Ten název? Nebo i něco jiného?

Nejsem sice odborník, ale pokud se nepletu tak nádraží ve stávající poloze má několik nevýhod (směr Vlárská trať, směr Přerov, VRT,..). Tak nevím, jak může být polohou, nad níž "se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti,"

Btw. kdo je to ta "rozumná část společnosti"? Ti co souhlasí s tím co zastáváte vy? Tak to definujete?;-)

+6/−3
4.9.2015 22:54

M44i53l18a72n 69K59o39i40š 4437412821800

Současné nádraží je ostudou Brna. A tyhle žabomyší války všech zájmových skupin nikam nevedou, to je vidět celé roky.

Hlavní slovo by měli mít odborníci na dopravu, ale ani to tady nejde udělat, protože přeci podplatit lze každého. Takže asi referendum bude jediné možné řešení.

0/0
4.9.2015 16:53

V33á96c66l13a29v 76P64o13l91á89š33e77k 9946190171257

Ti Vaši "odborníci" nejspíš vlakem vůbec nejezdí, takže to budou posuzovat ze zcela jiných hledisek než cestující. - A to referendum je taky sporné: Já jako Brňák jezdím vlakem tak jednou za rok, zatímco mnozí obyvatelé okolních obcí jezdí vlakem do Brna a z Brna třeba každodenně. Přesto já budu mít právo v referendu hlasovat a oni ne, ačkoliv se jich to týká stokrát více než mne.

+8/−1
4.9.2015 21:02

M59i73l18a79n 63K56o30i54š 4957782831180

V tom případě se ptám - kdo má tedy rozhodnout? Když jste vyloučil obě strany...

0/0
4.9.2015 21:16

R11a62d23e85k 17H95o27d54a93ň 9766337181483

On je přece nevyloučil, požadavek že smí hlasovat jen obyvatelé města Brna má město.

+3/0
5.9.2015 0:26

D21u73š78a49n 25V81í46t80e43k 8315362257326

Aby se vyjadřovali, natož rozhodovali občané je nesmysl. Rozhodnout mají odborníci. Jestliže ale spolu již leta soupeří jedna betonová loby s druhou, pak doprčic udělejte fakt referendum mezi laiky. Ať už se něco konečně dělá a ne furt jen kecá. Co bychom si nalhávali, ať to bude varianta A nebo B, nakonec se vžije. Hlavně aby už něco bylo!!!!

+5/0
4.9.2015 16:03
Foto

M17a24r26t12i55n 97L31ö68w 8334175817322

http://brno.idnes.cz/nadrazi-brno-odsunuti-06j-/brno-zpravy.aspx?c=A150415_223043_brno-zpravy_aba

0/0
4.9.2015 16:15

D25u81š32a10n 29V42í29t23e12k 8395482817436

Samozřejmě. 

Názor odborníků se shoduje s 95% laiků. 

Jenže je zde již 20 let taková maličkost:

http://www.osbrneni.cz/jizni-centrum/komu-patri-jizni-centrum

a fšeci odborníci se můžou jít vycpat.

A je vymalováno.

+2/0
4.9.2015 16:31

J31a10n 44K91o28ř26á41n 7527848688116

Ono už ale je. Sice špinavé, posprejované, kdyby mě tam něco spadlo na zem tak bych to asi už nechal ležet,.... to bude ale to nové taky

+2/0
4.9.2015 16:32

P31a86v62e17l 15M92o22r52a20v25e17c 3982239652608

Vaše první věta je v přímé negaci s důsledkem ve třetí větě.

Tak co tedy vlastně chcete?

0/0
4.9.2015 22:56

D98u35š94a89n 86V10í24t72e17k 8265872467336

To je přece nad slunce jasnější. Tu negaci s důsledkem. Aby už konečně něco bylo., Jak píši v další větě - ať tak nebo tak, zvykneme (smíříme) se nakonec s jakýmkoliv řešením.

0/0
5.9.2015 2:54

P72a89v13e97l 49M78o24r59a40v96e36c 3492329432878

A proč si jako zvykat s hodně špatným řešením?

0/0
6.9.2015 18:19

D30u78š88a28n 83V28í13t75e90k 8845422157406

Stovky, tisíce věcí byly v době vzniku spontánně hodnoceny odmítavě a dnes jsou přijímány v poklidu, akceptovány.

0/0
6.9.2015 18:54

R98o61m91a42n 85J95e64s72c90h44k19e 9198665217305

V roce 1928 byla soutěž a 14 projektů. 7 bylo hodnoceno, jeden dostal zvláštní cenu. Žádný nebyl ideální na 100 %

Jezdím vlakem denně do práce a nemůžu se referenda zůčastnit. Můj brácha, co jezdí všude autem byl velmi aktivní za nádraží v centru.

  Nádraží ve stávající poloze není dobré. Já osobně jsem pro variantu posunout

od 5.nástupiště k řece. Rozdíl 5 minut chůze.

   Problém je, že politici mají pozemky u Zvonařky, tak prosazují tuto variantu.

Hlavně odporník Kotzian z ODS. Na Uhelné je hodně místa na parkoviště

a na druhé straně jezdí tramvaj č. 8.

Varianta nádraží v oblouku u pošty není dobrá. Odbavení dlouhého vlaku v oblouku není jednoduché.

+1/0
5.9.2015 8:03

P20a45v58e88l 73O73d49r72a37z66i67l 6444539157840

Se podívejte do Stockholmu, jak jim to tam v oblouku šlape.

0/0
6.9.2015 20:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.