Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Raději u řeky, nebo pod Petrovem? Nový web informuje o odsunu nádraží

Brňané mají od pátku přístup k aktuálním informacím, které se týkají procesu přesunu nádraží. Město spustilo nový web, kde se lidé dočtou podrobnosti ke všem třem zamýšleným variantám a udělají si obrázek, které z řešení je nejvhodnější. Konečné slovo bude mít ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I12v42o 97P45r88o32c86h76á33z94k61a 4481102914752

Tak snad se podaří po 100 letech od prvních plánů to nádraží postavit. První plány na odsunutou polohu jsou od roku 1929

0/0
7.9.2015 23:26

R48o62m60a55n 89J39e60s56c46h57k74e 9228975647405

Všimněte si primátora Vokřála. Ten nemá žádný názor. Ani hejtman Hašek nedělá nic.

0/0
5.9.2015 8:06

L36u47d80ě39k 16M10u80s27e48l78í91k 3906389

Stejně je to politická stavba,obyčejným lidem to může být úplně jedno.

0/−2
5.9.2015 7:35
Foto

L54i76b88o21r 96V23y75k36o49u78p52i55l 9516845619867

Ty stránky jsou na prd. Nádraží ponechané na svém místě, což je poloha, na níž se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti, je označena jako "nulová varianta", tedy "když nechcete přesun, tak si nas...". To je pak těžká volba - volovina, větší volovina nebo nic.

+3/−3
4.9.2015 22:31

P24a19v87e21l 91M68o24r67a69v84e75c 3672449222758

Co vám vlastně vadí? Ten název? Nebo i něco jiného?

Nejsem sice odborník, ale pokud se nepletu tak nádraží ve stávající poloze má několik nevýhod (směr Vlárská trať, směr Přerov, VRT,..). Tak nevím, jak může být polohou, nad níž "se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti,"

Btw. kdo je to ta "rozumná část společnosti"? Ti co souhlasí s tím co zastáváte vy? Tak to definujete?;-)

+6/−3
4.9.2015 22:54

M96i47l31a12n 68K68o62i25š 4847882141850

Současné nádraží je ostudou Brna. A tyhle žabomyší války všech zájmových skupin nikam nevedou, to je vidět celé roky.

Hlavní slovo by měli mít odborníci na dopravu, ale ani to tady nejde udělat, protože přeci podplatit lze každého. Takže asi referendum bude jediné možné řešení.

0/0
4.9.2015 16:53

V67á37c82l64a24v 29P39o33l68á13š79e45k 9846620301507

Ti Vaši "odborníci" nejspíš vlakem vůbec nejezdí, takže to budou posuzovat ze zcela jiných hledisek než cestující. - A to referendum je taky sporné: Já jako Brňák jezdím vlakem tak jednou za rok, zatímco mnozí obyvatelé okolních obcí jezdí vlakem do Brna a z Brna třeba každodenně. Přesto já budu mít právo v referendu hlasovat a oni ne, ačkoliv se jich to týká stokrát více než mne.

+8/−1
4.9.2015 21:02

M21i46l18a90n 37K13o54i17š 4297822911280

V tom případě se ptám - kdo má tedy rozhodnout? Když jste vyloučil obě strany...

0/0
4.9.2015 21:16

R60a92d13e32k 87H81o55d39a86ň 9306607481153

On je přece nevyloučil, požadavek že smí hlasovat jen obyvatelé města Brna má město.

+3/0
5.9.2015 0:26

D87u16š92a67n 85V26í16t48e22k 8145472797236

Aby se vyjadřovali, natož rozhodovali občané je nesmysl. Rozhodnout mají odborníci. Jestliže ale spolu již leta soupeří jedna betonová loby s druhou, pak doprčic udělejte fakt referendum mezi laiky. Ať už se něco konečně dělá a ne furt jen kecá. Co bychom si nalhávali, ať to bude varianta A nebo B, nakonec se vžije. Hlavně aby už něco bylo!!!!

+5/0
4.9.2015 16:03
Foto

M58a64r82t75i45n 41L37ö21w 8724755107572

http://brno.idnes.cz/nadrazi-brno-odsunuti-06j-/brno-zpravy.aspx?c=A150415_223043_brno-zpravy_aba

0/0
4.9.2015 16:15

D57u13š17a89n 63V89í85t68e85k 8485952607496

Samozřejmě. 

Názor odborníků se shoduje s 95% laiků. 

Jenže je zde již 20 let taková maličkost:

http://www.osbrneni.cz/jizni-centrum/komu-patri-jizni-centrum

a fšeci odborníci se můžou jít vycpat.

A je vymalováno.

+2/0
4.9.2015 16:31

J43a65n 84K79o47ř88á65n 7517738338896

Ono už ale je. Sice špinavé, posprejované, kdyby mě tam něco spadlo na zem tak bych to asi už nechal ležet,.... to bude ale to nové taky

+2/0
4.9.2015 16:32

P56a20v84e29l 21M92o25r40a92v19e37c 3232989582578

Vaše první věta je v přímé negaci s důsledkem ve třetí větě.

Tak co tedy vlastně chcete?

0/0
4.9.2015 22:56

D23u61š21a37n 19V67í31t35e12k 8745512417346

To je přece nad slunce jasnější. Tu negaci s důsledkem. Aby už konečně něco bylo., Jak píši v další větě - ať tak nebo tak, zvykneme (smíříme) se nakonec s jakýmkoliv řešením.

0/0
5.9.2015 2:54

P85a43v15e82l 79M26o42r52a15v65e57c 3912339652678

A proč si jako zvykat s hodně špatným řešením?

0/0
6.9.2015 18:19

D39u15š52a85n 30V88í74t14e40k 8465232327356

Stovky, tisíce věcí byly v době vzniku spontánně hodnoceny odmítavě a dnes jsou přijímány v poklidu, akceptovány.

0/0
6.9.2015 18:54

R83o81m53a69n 61J89e53s58c14h53k43e 9818255157175

V roce 1928 byla soutěž a 14 projektů. 7 bylo hodnoceno, jeden dostal zvláštní cenu. Žádný nebyl ideální na 100 %

Jezdím vlakem denně do práce a nemůžu se referenda zůčastnit. Můj brácha, co jezdí všude autem byl velmi aktivní za nádraží v centru.

  Nádraží ve stávající poloze není dobré. Já osobně jsem pro variantu posunout

od 5.nástupiště k řece. Rozdíl 5 minut chůze.

   Problém je, že politici mají pozemky u Zvonařky, tak prosazují tuto variantu.

Hlavně odporník Kotzian z ODS. Na Uhelné je hodně místa na parkoviště

a na druhé straně jezdí tramvaj č. 8.

Varianta nádraží v oblouku u pošty není dobrá. Odbavení dlouhého vlaku v oblouku není jednoduché.

+1/0
5.9.2015 8:03

P94a62v44e85l 12O62d95r95a32z64i20l 6444219397740

Se podívejte do Stockholmu, jak jim to tam v oblouku šlape.

0/0
6.9.2015 20:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.